AeroChamber Plus Flow-Vu. Anti-Static Vavled Holding Chamber

Pewna i optymalna

inhalacja

AeroChamber

Regulamin


Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z treścią regulaminu. Upewnij się, że wybrałeś odpowiedni produkt, formę płatności, transport oraz jesteś zdecydowany na zakup. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami mailem lub zadzwoń, aby poznać szczegóły działania produktu, dostępność, termin realizacji oraz dobrać produkt odpowiadający twoim potrzebom.

§ Postanowienia ogólne

1.    Sklep internetowy Aerochamber (dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż detaliczną produktów Aerochamber przez Właściciela Sklepu (dalej „Sprzedający”) na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej „Regulamin”).
2.    Sprzedającym jest firma NZ Techno Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (03-976) przy ulicy Berneńskiej 5A, NIP: 113-02-34-889, tel.: (22) 616 32 45, fax: 22 617 07 85, adres e-mail: office.pl@nztechno.com.
3.    Regulamin jest integralną częścią Umowy zakupu produktów.
4.    Umowa zawierana jest w formie elektronicznej z Klientem (dalej „Klient”), który jest osobą fizyczną dokonującą czynności zakupu niezwiązaną z działalnością gospodarczą lub prawną. Dokonanie zakupu przez osoby prawne jest możliwe na podstawie innych zapisów prawnych.
5.    Warunkiem procedury Sprzedaży jest akceptacja niniejszego Regulaminu, co Klient zaznacza w formularzu zakupowym.
6.    Ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto, uwzględniające 8% podatku VAT.
7.    Towary w sklepie internetowym są produktem nowym, wolnym od wad, zapakowanym każdorazowo w osobne opakowanie.
8.    Do dokonania zakupu niezbędny jest komputer z podłączeniem Internetu, przeglądarką internetową, a także sprzętem uzupełniającym tj. klawiatura, myszka, monitor.
9.    Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz usług znajdujących się z ofercie Sklepu, dodawania oraz usuwania produktów z oferty, wprowadzania i wycofania akcji promocyjnych.
10.    Poszczególne akcje promocyjne oraz obniżki cen mają charakter indywidualny i nie występują podstawy prawne do wniesienia roszczeń z ww. tytułu.


§ Sprzedaż

1.    Zamówienia można składać na stronie internetowej poprzez formularz ofertowy, a także bezpośrednio na adres e-mail lub telefonicznie.
2.    Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych teleadresowych niezbędnych do wysyłki towaru: imię i nazwisko, adres, miejscowość, numer telefonu.
3.    Klient ma obowiązek potwierdzić, iż podane dane teleadresowe są poprawne.
4.    Wiążące informacje dotyczące zamówienia podane są na stronie internetowej: cechy produktu, cena, koszt transportu, termin realizacji.
5.    Informacje znajdujące się na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zawarcie umowy ma miejsce w chwili przyjęcia przez Sprzedającego zamówienia, wraz z płatnością oraz potwierdzenia jego realizacji w terminie zaakceptowanym przez Klienta.
6.    Do realizacji zamówienia złożonego przez e-mail lub telefonicznie, niezbędne jest potwierdzenie otrzymania wiadomości oraz płatności.
7.    Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy Klienta podczas składania zamówienia.
8.    Ewentualne akcje promocyjne lub obniżki cen dotyczą określonej liczby produktów i realizowane są w kolejności otrzymanych zamówień, aż do momentu wyczerpania zapasów objętych promocją.
9.    Do każdego zamówienia Klient ma prawo otrzymać fakturę VAT, której chęć uzyskania ma obowiązek zgłosić podczas realizacji zamówienia.
10.    Klient do momentu wystawienia paragonu lub faktury VAT ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu lub jego anulacji bez konsekwencji.

§ Dostawa

1.    Koszt transportu jest określony w Cenniku Dostaw. Klient ma prawo wyboru konkretnej formy dostawy.
2.    Warunkiem realizacji zamówienia jest zapłata za towar i transport.
3.    Termin dostawy  jest uzależniony od wybranej formy płatności i jej zaksięgowania na koncie Sprzedającego oraz od firmy kurierskiej realizującej dostawy.
4.    Dostawy realizowane są przez firmę kurierską DPD Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-274) przy ulicy Mineralnej 15.
5.    Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za zgubienie paczki, zniszczenie opakowania lub przetrzymywane przesyłki w Oddziale firmy kurierskiej.
6.    Dostawa jest realizowana w przeciągu dwóch dni od daty otrzymania zapłaty za towar lub otrzymania zamówienia w przypadku wyboru przesyłki pobraniowej.

§ Płatności

1.    Klient ma możliwość wyboru formy płatności podczas składania zamówienia.
2.    Ceny określone na stronie internetowej są cenami ostatecznymi, bez możliwości uzyskania rabatu.
3.    Koszt transportu podany jest w zakładce „Ceny Dostawy”.
4.    Nie realizujemy dostaw za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5.    W poszczególnych sytuacjach istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy Sprzedającego bez opłat za transport.

§ Reklamacje

1.    Reklamacje za otrzymany towar są przyjmowane w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
2.    W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem Klient ma prawo zgłosić reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego lub wiadomości e-mail.
3.    Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4.    Sprzedający zastrzega sobie, iż produkty mogą się różnić wyglądem na zdjęciach, ze względu na możliwe różne ustawienie komputera Klienta tj. zmiany kolorystyczne, proporcje, oświetlenia, itp., co nie jest objęte gwarancją.
5.    W przypadku uszkodzenia opakowania dostarczonego przez kuriera, Klient powinien wypisać formularz reklamacyjny w jego obecności. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu.


§ Prywatność

1.    Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Sprzedający.
2.    Wszystkie dane Klienta podawane są dobrowolnie, z zastrzeżeniem, iż podanie błędnych danych uniemożliwia realizację zamówienia.
3.    Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
4.    Klient ma prawo anulować zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
5.    Sprzedający informuje, że dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu zawarcia umowy sprzedażowej, w szczególności poprawnego złożenia zamówienia, jego realizacji i dostawy pod wskazany adres Klienta.

§ Postanowienia końcowe

1.    Klient ma prawo pisemnego odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu jej zawarcia bez podania przyczyny.
2.    Klient ma prawo zwrócić nieuszkodzony, nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie artykuł w ciągu 14 dni od daty zamówienia.
3.    Aby skorzystać z możliwości zwrotu, Klient ma obowiązek poinformować o tym fakcie Sprzedającego.
4.    Informacja o chęci odstąpienia od umowy winna zawierać wszystkie dane Klienta oraz dane transakcji, wraz z numerem paragonu lub faktury VAT.
5.    W momencie akceptacji formularza zwrotu umowa uznana jest za niezawartą.
6.    Zgodnie z art. 38 ust 5 ustawy o prawach konsumenta Sprzęt medyczny o nazwie Aerochamber, która są przeznaczone do indywidualnego stosowania przez jedną osobę, są trwale zapakowane i nie podlegają zwrotowi z tytułu odstąpienia od umowy w przypadku naruszenia trwałego opakowania. Naruszenie opakowania oznacza rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ust 1 ustawy o prawach konsumenta.
7.    Produkt zgłoszony w rezygnacji z umowy musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
8.    Do zwracanego towaru niezbędne jest dołączenie dokumentu potwierdzającego zakup u Sprzedającego tj. paragon lub fakturę VAT.
9.    Jeżeli zwrócony towar jest niekompletny lub nosi ślady użytkowania Sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania z tytułu straty, w zakresie obowiązującego prawa.
10.    Podczas procedury zwrotu do momentu potwierdzenia otrzymania towaru przez Sprzedającego osobą odpowiedzialną za produkt jest Klient. Zaleca się dokładne opakowanie towaru, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
11.    Wszystkie przesyłki wykraczające poza umowę muszą być indywidualnie zatwierdzone przez Sprzedającego.
12.    Zwroty przesyłane są na adres siedziby Sprzedającego tj. NZ Techno Sp. z o. o., Warszawa (03-976), ul. Berneńska 5A.
13.    Zabrania się wykorzystywania wszelkich materiałów informacyjnych dostępnych na stronie internetowej Sklepu.

Podsumowanie
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Regulamin może zostać zmieniony nie później niż 7 dni przed ponowną aktualizacją na stronie internetowej.
Wszelkie zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu, będą traktowane na zasadach Regulaminu przed aktualizacją.
W przypadku braku akceptacji Regulaminu, Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedającego.

 


Cennik dostaw i formy płatności

Cennik Dostaw

  • Kurier DPD - przedpłata – 10,00 zł
  • Kurier DPD – płatność przy odbiorze – 15,00 zł
  • Odbiór osobisty – bezpłatny, pod adresem: NZ Techno Sp. z o. o. ul. Berneńska 5A 03-976 Warszawa

Formy płatności

  • Klasyczny przelew (dane do przelewu znajdują się w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia)
  • Przelew z PayU (następuje automatyczne przekierowanie na stronę banku)
  • Płatność przy odbiorze

Termin realizacji

  • Jeżeli produkt jest dostępny w magazynie czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie lub otrzymania zamówienia w przypadku wyboru przesyłki pobraniowej
  • Jeżeli produktu nie ma na magazynie czas oczekiwania na uzupełnienie stanów magazynowych wynosi od 7 do 60 dni

 


Reklamacja i zwrot

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy opakowanie nie zostało uszkodzone podczas transportu. Jeżeli zauważysz naruszenie opakowania, sugerujemy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz kontakt pod numerem telefonu (22) 616 32 45.
Jeżeli zakupiony produkt jest niezgodny z zamówieniem lub posiada wady fabryczne postępuj według podanych punktów:
1. Upewnij się, że produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
2. Wypełnij formularz reklamacyjny na stronie internetowej www.aerochamber.pl lub napisz do nas wiadomość e-mail: office.pl@nztechno.com z opisem zaistniałej sytuacji.
3. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować dołączając potwierdzenie zakupu (paragon, fakturę VAT) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.
4. Produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i zawierać wszystkie składowe elementy. Produkty wyjęte z folii lub wybrakowane nie będą przyjmowane, a reklamacja z miejsca zostaje odrzucona.
5. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Wybieraj tylko zaufanych przewoźników.
6. Ustosunkowanie się do reklamacji nastąpi do 7 dni roboczych od daty otrzymania formularza reklamacyjnego.
7. Pamiętaj, że produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami).
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami pod nr tel.: 22 616 32 45 lub mailowo: office.pl@nztechno.com, pokierujemy cię jak bezproblemowo przejść przez proces reklamacji i zwrotu.

 

Pobierz formularz reklamacji